Måndag

Måndag och tillbaka till lite rutiner hoppas ja :) även fast Simon har en vecka semester kvar .
Jag mår som bäst av rutiner och de gör Nelly med .

Vilken natt de varit, Noel har aldrig sovit så dåligt som han gjort inatt.. Hoppas de bara va en tillfällighet :)
Så man är inte kaxig nu, klunkar kaffe till friidrott på tvn ..

Idag ska jag försöka springa runt 4.5an och sen lite hemmaträning ..
Vi har verkligen de mesta nu i källaren..
Olika hantlar, gummiband, pilatesboll, boxningssäck, crosstrainer, vikter man sätter runt hand och fotleder.. Så man kan göra ett kanonpass där nere med lite disciplin :)
Vi har varit duktig att träna dom senaste dagarna .. Jag har kört cirkelträning,Bodystep,löpning, bodypump och Spinning senaste dagarna.. Simon är duktig och tränar hemma. Jag måste komma iväg för att göra de men lär väll ta mig i kragen och göra de bästa av allt . Är lättare att träna hemma med två barn ibland, men otroligt skönt att komma iväg ibland .. Variation :)

Ne nu leka lite med lillgrodan innan han somnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0