Trött ab ..

Bodysteppasset va super kul som vanligt , har du inte provat de tycker ja verkligen du borde göra de . Super svettigt och jobbigt men ack så roligt . Dom behöver instruktörer så ja håller på att klura på den frågan :)

Sitter på jobbet nu men mitt verk verkar ha gett upp . Ruett segt . Vill hem och sova ja så de blir ny dag så ja får hämta hem min fina Nelly . Saknar hennes babblande .. Sen på torsdagskväll kommer ju sirpon med . Jag och Nelly ska baka ihop något så vi kan ha torsdagsmys när han kommer :) wiie :)

Som vanligt har ja väll inte så mycket att komma med ..
Eller jo !!!!! Har ni hört Jennifer Lopez feat pitbull - dance again .. Så jäkla grym asså :) jag lyssnar sönder den ... Man vill ju liksom bara dansa :)
Ha en bra natt alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0