Taggad ...

Jag har tagit på mig att hjälpa min syster Emelie i form med träning och kost.
De jag själv vet funkar och inte är alls för krångligt är fitnessfightens upplägg så ja börja med  på henne så får ja ser hur ja lägger om allt eftersom min utbildning går.
Sjukt kul tycker ja .
Jag kommer använda mig av http://stefansmat.blogg.se/ för recept och sånt.
Jag gillar menyerna där :P
Har suttit nu och lagt ihop en vecka som Emelie ska följa i kostväg.
Sen en timmes träning om dagen..
Mesta dels kondition i början...För att sen komma igång med styrka,..
Är lättare när ja är i gbg och kan hjälpa henne med övningar.
Sjukt kul tycker ja..

Jag har även bestämt mig för att äta fitnessfightens koncept när ja går utb..
De vill säga från och med 1 april.
Jag vill se hur mycket man kan förändra kroppen på en månad. :P
Ser fram emot de väldigt mycket..

Just nu är jag sjuk och de får mig till att bli ännu mer taggad att komma igång..:p
Det blir intressant,,

Ha en bra dag alla! :P


Kommentarer
Postat av: stefan

Hej!

Roligt att du tycker om menyerna där.

Mvh

Stefan

2012-04-10 @ 19:34:55
URL: http://stefansmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0