Hemma ...

Som ja misstänkte så vart de en toppen helg i Göteborg..
Nelly skötte sig bra på tåget..
Som vanligt..
När vi kom ner vart de en promenad i Slottskogen och kolla på pingviner,sälar och andra djur ..
Sen hem och åt lite god mat..
Fredagen roade vi oss med Emelie på sjöfartsmuseet..Sen vidare till slottskogen för att leka i lekpark..
Nelly avsluta dagen hos Emelie och Daniel ..
Jag och Simon köpte lite Sushi och drack lite vin och va bara hemma och kolla film..
Otroligt skönt..
Lördagen vart de sovmorgon sen lite kickboxning..
De är då ingen medfödd talang ja har där..
Hann också med en löptur också under min vistelse :p

Nu är de tillbaka till verkligheten...
Men som tur är så kommer simon redan på torsdag,,
Längtar ihjäl mig..

Ne detta har ja inte tid med ..
Nelly hänger i mig och de är sovdax..

Ha de.!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0