7 Juni ..

För tre årsen vakna jag klockan 04.30 av en konstig känsla i magen, försökte somna om men de gick liksom inte. Jag gick ner i duschen och tänkte de går över.. Men de gjorde de inte..

Väckte Andreas, yra runt hemma och klocka värkar och packa BBväskan .

Efter lite tjat från Andreas åkte vi in till BB så vi va där till klockan 8, ja va säker på att ja bara hade förvärkar men när ja väl kom in så va ja öppen 7 cm ..

11.14 kom hon till världen, världens finaste tjej 52 lång och vägde 3500g.. Som skulle heta Novaliee, men de såg verkligen inte ut som en sån.. Hennes namn vart Bumbelbee medans vi klura lite...

Vi bestämde oss rätt fort att hennes namn skulle vara , Nelly Emelina Jönsson ..

Tre år har gått och hon är en helt fantastisk tjej, envis som få och ett jäkla humör.

Men hon är juh tjej så de hör juh till liksom :)

Hon är så himla underbar att bara kolla på och lyssna på ...

Hon är så otroligt duktig att prata, de kommer så mycket tok ur den lilla munnen..

Önska man kunde komma ihåg allt hon säger.

Just nu sitter hon och pratar med sin Skrållandocka som hon fick igår.

Skrållan : Du är snäll mamma ..

Nelly : Neee jag är dum

 

Skrållan : Jag vill ha en kattunge

Nelly : Ne jag vill ha en hund ..

 

Skrållan : Du är snäll pappa

Nelly : Men du har ingen pappa

HAhahah gofia :)

Idag vet ja inte riktigt vad som händer, antar att vi spenderar en hel del ute i lekparken om

Nelly får bestämma .. Sen ska hon hem till Andreas för att bli firad .

Sen kommer Emma och Sandra till kvällen för att fika lite .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0