Underbart ..

Idag är en bra dag ..
Jag fick reda på att jag får förlängt till sista maj, och de bästa av allt är att ja får vara ledig i april och gå min utbildning..
Personligtränare och kostrådgivare..
Som ja längtat ..
Sen imorgon åker ja även till göteborg över helgen :)
Så just nu känns allt bara bra,,
Är lite fundersam över om ja glömt något i packningen bara..
Men va gör de :)
På lördag blir de hem till Emelie och Daniel på lite Mellomys ..
Mamma och pappa kommer också spendera helgen i göteborg :)

Helt sjukt sen är de bara mars månad sen är de utbildning som gäller i en månad :)
KOmmer blir grymt kul..
Kommer spendera min 25 årsdag i gbg :)

Guud finns så mycket jag skulle vilja köpa..
Har blivet helt lost på röda jeans..
Och högklackat..
När vart ja de liksom..
Pricken över i är ett par snygga pilotbriller, en snygg page och en skinnjacka..
Hmm..
Ja du läste rätt.. :)
De är snyggast just nu enligt mig iaf :)
Får se hur de blir med den saken :)

Ne nu ska ja kolla över packningen igen ..:p

Hej hej!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Sjukt fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-16 @ 10:49:30
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0