Så mycket ...

Finns så mycket jag skulle vilja ha och skulle vilja göra men ekonomin säger liksom STOPP STOPP STOPP ...
Jag skulle vilja ha ett nyy rumsbord, och ja de har jag men de måste slipas och målas minst tre gånger..
Då va de de med tiden, gäller att prioritera jag vet ..
Och just nu prioriterar ja mina lediga helger i Göteborg :)
Och mina pengar på resor ..
Och ja gör de mer än gärna men vill gnälla lite också för ja tycker man ska få resa gratis :)

Snart fyller ja 25 ..
Om man fick typ massa önskningar för man fyller 25 skulle de vara :

* En tvättmaskin (Skulle vara grymt att slippa springa till tvättstugan ibland)
* En IPHONE (Då min gamla mobil slängt in handduken)
* Dator (Eftersom denna håller på att ge upp med. Sen vill ja ha en till utb eftersom denna är sönder i cdrom)
* Presentkort på intersport (Så ja kan köpa nya skor,kläder till utb)
* Presentkort på make up store (Eftersom allt mitt smink typ är slut)
* Presentkort i valbo så jag kan köpa kläder
* Presentkort på Ikea (för att handla till lägenheten)

De va typ lite..
Snälla gud, om ja kper en trisslott imorgon gör du så ja vinner då? :)

Har även gått och blivet sjuk
Minder kul..
Men men så äre ibland ..

Ne nu ska ja ta tag i att planera min fotovägg som ska bli i hallen som ja sagt att ja ska göra sen ja flytta in :)
De går bra nu!

haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0