Onsdag 22 Februari ...

Idag är dagen ja inte sett fram emot, men ett sista förväl är aldrig lätt ..
Kommer forhoppningsvis kännas bättre efter ...
Vila i frid morfar ...

Sitter och försöker ta tag i mig själv..
HAr vart och lämnat Nelly på dagis.
Man har inte sjukt mycket ork med feber,hosta och 100 liter snor i näsan ..
Borde hoppa in i duschen och göra mig redo för begravningen...
Efter hämtar ja skruttan och vi åker till Torsåker på begravningsfika ..
Sen blir de bara hem och slappa ..

Imorgon kommer mitt stora hjärta..
Som ja längtar ..
Jag är verkligen ingen distansmänniska ska ja be om att få tala om..
Sen känns de som man inte kommer kunna åka så ofta som man vill för ekonomin säger liksom NEJ..
En ledig helg utan han ??
Hmm kan inte ens  tänka mig de ..
Käärlek *

Men dra åt helvete vad ja börja svettas, huvudvärken dödar mig ..
Ne duschen va de ja .. 

Vrider på volymen till dessa låtar så orkar ja nog ... 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0