Hemma ...

Tänk vad ett spinningpass kan göra..
Före passet låg jag hemma och sov för hadde noll energi eller lust med något..
Nu efter svävar jag på moln..
Vilken kick alltså..
Jag älskar de :)
 
De verkar som jag blir varslad också.
Visst är de jäkligt tråkigt men vad vinner jag på att gå runt att tycka synd om mig själv för jag blir arbetslös eller gå runt och må dåligt över de..
De lär juh inte bli bättre för de.
Självklart är de skönt att ha ett jobb men what to do liksom ...
 
Nu väntas de på solsida..
Sen blir de nog filmen stolen (engelskuttal)
Själv sa jag de svenska uttalet och fick inte ihop de liksom :P
Men simon rättade mig ...
 
Saknar min prinsessa så himla mycket också.
Jag är verkligen halv utan henne..
Mammas energikälla..
och även energisugare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0