Pjuh!

Sjunker ner i soffan efter ätit massa tacos.! Hur gott är inte tacos liksom ?
Hur gott som helst .
Idag vart de även lite städat här hemma, jag fixa toan och Simon köket .. Imorgon tar ja resten :)

Julgalan va hur bra som helst, men hade säkert vart mycket bättre med alkohol i blodet .;) men men va gör de om hundra år liksom .:)

Nelly är hos sin pappa och de känns, man blir liksom halv .
Fast ändå är de rätt skönt ibland för man är upp i varandra hela tiden oftast då hon är här ..
Och de märks på både henne och mig .!
Men nu är hon så saknad .!

Ångest har ha inför helgen, då Simon åker till Gbg och blir borta till onsdag.!
Jag vet att de bara är några dagar men de gör så ont i mig .!
Hatar att vara ifrån han och de är väll både positivt och negativt .!
Jag ligger sömnlös och typ gråter löjlig som jag är .:( men är man störtkär så är man ...

Ne nu kaffe och lakritsglass ..och Simon tjatar att de är min tur i quizkampen .!
Han fick en iPhone idag så nu jäklar !

Ha det ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0