Nu vill ja ...

Nu vill ja vara hem !!
Hem och sova sen tillbaka till jobbet imorgon klockan sju, guuud så kult :)
Sjukt less för ja hostar och typ tappat rösten, skönt tycker vissa...
Drygt tycker ja själv !

Inatt va jag med om något som gjorde så inihelvetesjävlakukbajsont ..
Jag vakna av jordens sendrag i vaden.. Jag grina och skrek typ i sängen , haha Simon flög upp och fråga va ja höll på med och vad han skulle göra:)
Sen när skiten är påväg att gå över och man slappnar av börjar skiten om !!!!!
Jävlar i min gata va ont de gjorde !
Helt öm i vaden idag !
Inte lätt att heta Erica Jönsson nu kan ja lova !
Men snart är man ledig två dagar sen har man en underbar jobbhelg på 24 timmar !!'
Ogillar de ska ja säga men men ja har ett jobb och ja tjänar pengar ...

Ne nu ska ja krypa fram ur mitt gömställe här på ovako :)

Ha det :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men skoooooojar du att jag hade likadana sendrag för några veckor sen, flera nätter irad, vaknade med benet uppe i luften åh "skrek": AJ AJ AJ AJ AAAAJ ! tills M vaknade och undrade va fan ag höll på med :P haha.
SÅ JÄVLA OOOOOONT !! :P

2012-12-12 @ 19:51:17
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0