Måndag ...

Idag när jag vakna kände ja inte för att göra något..
Gick upp åt frukost och de skulle behövas städa här hemma, jag skulle behöva ge mig ut på en promenad, jag skulle behöva tvätta osv osv..
Meeen jag visste jag hade säsong 8 av DHW på datorn så de locka nå grymt..
Starta diskmaskinen, slängde in en maskin tvätt, och dammsög..
Sen tända jag massa ljus och kolla på DWH!
MEN!
Medans jag gjorde de stod jag på min crosstrainer...
HUr smart va inte de :)
Stod ett avsnitt sen vart de lite styrka..
Axlar,biceps samt lite mage..
Stolt tjej!
Tillochmed så jag kom in i duschen efter de :)
Stolt tjej!
Grymt skönt när de är gjort ..
 
Nu står fläskfilegrytan och puttrar på spisen, Simon jobbar i hofors så tänkte bjuda på han lunch snäll som jag är innan jag ska ut och jobba eftermiddag! :)
 
Måste slå ett slag för denna låt!!
Den ger en så mycket energi..
Hade den när jag träna idag och körde den även på spinningen igår !
 
 
Finns många bra låtar från säsongen som gått..
Darin är en stark favorit faktiskt :)
 
Ha en bra dag alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0