Tordag!

Sitter med en kopp kanelkaffe och en smoothie och försöker plugga..
Kaffet får mig att tänka på jobbet och Marie Ek och ja ler inombords..
Fan va smal ja blir av detta kaffe alltså känner hur magen bara sugs in .. Hahaha! :)

Att de ska vara så svårt att koncentrera sig..
Även kallat ADHD som mamma påpeka.
Men men inte lider ja av de inte..
Eller gör ja de??

Igår kom Emelie och Daniel förbi på lite fika..
Trevligt att ha lite besök här i Gbg, så slapp ja plugga också .:)

Idag efter skolan ska ja stanna med Ida och köra ett crossfitpass..
Ja inte riktig corssfit men som vi fixat ihop :P
Så blir de plugga med..
Tusen tack för att hon hjälper en förståndshandikappad Erica :)

Jag är så delad i mina känslor.
En del av mig vill hem medans den andra delen vill inte.
Jag trivs kanon här och här skulle ja kunna jobba som PT ..
Simon finns såklart här och han vill ja absolut vara med..
Men min älskade dotter finns inte här.
Längtar tills hon ska till mamma imorgon så ja får kör alite skype med henne...
Men sen när ja kommer åka hem kommer ja bli halv för ja saknar Simon , tänk att man aldrig kan få vara hel ..
De kommer bli super jobbigt nu med distans när man vet hur bra man kan ha de ..
Ser itne fram emot de ett dugg....
Önskar ja kunde lägga all fokus på han just nu men tyvärr så tar plugget upp min mesta tid just nu..

Skulle även vilja umgås med Ida utan att plugga men tiden räcker inte till tyvärr ..
Mer timmar på dygnet just nu iaf ...

Självklart saknar ja alla vänner där hemma också..
Sandra,Emma,Susanne,Sofie,Camilla ..
Önskar alla kunde kommit hit när ja fyllde och göra en kväll i Gbg..
Eller itne bara när ja fyllde utan vill ta en krogrunda med tjejerna här nere...

Sen finns de människor som ja inte träffar ofta alls som ja saknar...
Av vissa anledningar ..
Tänk alla tjejkvällar man haft ..
Alla i Hofors i Sandra och Johannas lägenhet på Gökke :)
Alla i Sandviken man haft ...
Påsken i P-hyttan..
Önskar de fanns massa kort från dessa men icke
Fina minnen de ...

Ne plugga va de ja!!
Hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Sasse

Du är saknad här hemma med !!



Dax att styra upp en riktig tjejfest, så som på Göcke tiden - du tar väl med täckbrallorna isf !!? ;-)



2012-04-19 @ 11:49:17
URL: http://sandraolofsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag saknar dig och våra kvällar så att det svider Erica vännen!!! (



Du är så duktig som grejjar och har det och jag tycker att du gör det skit bra!



PÖSS

2012-04-23 @ 07:38:48
URL: http://emmasundgren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0