Lördag

Sitter på spårvagnen påväg hem (hoppas jag) dom håller på bygger om så är inte så lätt ..men de löser sig ..
Har var en rätt okej dag idag i skolan om man jämför med de andra . Idag mer avslappnat och träning. Jag har hittat min grej.. Crossfit. Så jäkla roligt och framförallt otroligt jobbigt. Högpuls och svettigt . Gillart. Prova även på teknik i kettlebells .. De kan vi diskutera haha. Säkert grym träning men Ne inget för mig just nu. Nu blir de hem och skriva ett gymprogram ja ska köra på Emelie imorgon . Kommer bli kanon kul .:) Dock inte crossfit på henne :) där blir de styrka och aktiva övningar :) ska även träna lite kalipermätningar på henne och Simon :)
En bild från kvällens middag får avsluta detta inlägg ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0