Jobba jobba jobba !!!

Sitter på jobbet nu .. Känner mig ruett pigg ändå, man är ju van att gå upp i tid nuförtiden :)

Kan meddela att jag Marie Erica Jönsson är nu Licenserad kostrådgivare :) kändes grymt skönt när ja fick reda på att ja klara den kursen . Nu är ja grymt taggad att göra se sista teoriprovet som krävs innan jag är licenserad Pt :) läste igenom papperna och sånt igår och de kändes bra .. Så snart så kan man nog kalla sig Pt :)

Önskar att Simon kunde komma denna helg men man får inte alltid som man vill här i livet . Bara bita ihop och göra de bästa av saken . Men saknar han så .. Bajs distans .. Vill bara spy på de . Önskar allt bara kunde lösa sig med jobb för honom och att vi kan hitta den perfekta lägenheten och att de går vägen med mina planer :) mycket man önskar nu ..
Ne nu ska ja sluta innan ha avslöjar allt för mycket :)

Ha det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0