Susanne Björn ...

Detta inlägg tänkte ja tillägna en fantastisk människa..
När allt va som de va tog hon emot mig med öppna armar och lät mig bo hemma hos henne i 3 månader..
Hon är alltid så förstående och kloka ord, trots att ja får mig en utskällning ibland..
Så man får tänka om lite..Hur bra som helst..
För henne kan ja berätta precis allt..
Håller hon inte med mig så säger hon de rätt ut till mig och springer inte runt och snackar..
Hon dömer ingen, utan bildar sig en egen uppfattning ...
De är hon som pushar en till de lilla extra under spinning och pumppassen ..
De är hon som får en att drunka i svett..
De är hon som pushar en när de är jobbigt..
För henne är inte något ett problem, gäller bara hitta lösningen och inte göra allt så svårt..
Krånglar inte till de ...

Jag älskar verkligen denna människa..
Är så glad att hon finns i mitt liv..
Vad skulle ja göra utan henne liksom??
Som hon hjälpt mig genom mycket...
Skratt och tårar ...

<3

Susanne Björn...En ängel utan vingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0