Söndag ..

Snart är denna söndag över med..
Idag när ja vakna va ja skit trött och seg..
Varför vaknar man då liksom och kan inte somna om ?
Tog mig ut till soffan för att kolla på ETT avsnitt av Greys innan ja skulle ta tag i städningen..
När de va slut, bara ett till..
Och efter de va slut, bara ett till..
Sen fick de va nog..
Har iaf städat kök,vardagsrum,toa och hall...
Resten tar ja en annan dag..
Har också hunnit avverka en promenad med Sandra ..
Vart även ett fmpass och ett spinningpass :)
Skööönt ..

Nu har man precis ätit lite..
Råris och chili con carne..
Vart även fyra matlådor..
Hahah
Glömer liksom bort att ja inte ska äta såååå mycket :)
HAr även kyckling och bulgur kvar från igår..
De räckte till tre gånger :)

Allt känns bra med kosten..
Är lite klurigare nu när man jobbar nätter tycker ja ..
Men bara göra de bästa av saken , så de passar min skiftgång..
Varför krångla till de sa en god vän till mig ;)

Ne nu dax att packa väskan..
Är några mellanmål som ska med :P

Idag när ja vakna åt ja två riskakor med keso och skinka
(frukosten åt ja innnan ja la mig)
Lunch : Kyckling,bulgur och sallad
Mellanmål : En banan mellan träningarna
Middag : Chili con carne med råris och sallad

Detta kommer ja äta på jobbet:
Mellanmål: Två riskakor med keso och skinka
Sen kommer ja äta frukosten 3 dl youghurt med musli och två äggvitor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0