Onsdag...

Frukost :
3dl youghurt,50 g musli och två äggvitor
Mellanmål :
Keso och banan
Lunch:
Chili con carne med råsris och sallad :)
Mellanmål:
150 g kesella 1 Riskaka
Middag :
Kycklingwook
Mellanmål:
Två riskakor med skinka..

Och idag ha rjag gjort nytt storkok, nu har ja fem låder pasta med köttfärsås..
Köttfärssåsen är gjord på krossade tomater och kesella och MASSA kryddor.
Till de är de självklart fullkornspasta ..
Ska ja vara ärlig så vet ja inte om de hänt så mycket kroppen...
Börja inbilla mig att ja gör fel, trots ja väger maten..
Har hållt på nu sen i fredags..
Förväntar mig inte nå mirakel heller men lite eftersom ja motstår mycket som ja brukar trycka i mig dagligen..
Jaja den som lever får se :)

Vart ingen träning idag..
Kände att ja inte orka..
men för att dämpa min ångest så vart den en 40 minuters promenad..
Imorgon är de nya tag..
Blir ett pumppass iaf..
Får se om ja kör löpning eller step före..
De får ja avgöra imorgon :)

Har jobbat förmiddag idag..
Sen hämta ja världens bästa Nelly ..
Vart en fika på hanssons med pappa Andreas,Mormor Marie och moster Evelina
SJälvklart åt ja inget utan ja hade med mig min kesella och riskaka :)
Sen vart de lite lek i lekparken innan Nelly skulle till farmor Lena och sova där.
Både ja och andreas har fm imorgon med.

Ne nu ska ja gå och borsta mina tänder så ja kommer i säng i tid ..
Va hur trött som helst på jobbet idag, och de blir så mycket jobbigare då tycker ja :)

Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är barar att kämpa på, strunta i att väga/kolla resultaten de första dagarna utan ta det efter dag 10 så ska du se att det hänt grejer :) Det tar ett tag för kroppen att ställa om sig.

2011-10-05 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0