Lööördag!

Är hemma en sväng..
Jag och Nely bor hos mamma och pappa sen några dagar tillbaka..
Är skönt att ha sällskap liksom..

Igår kolla ja och Evelina på paranormal activity 1 ..
Fy fan.. Alltså ja brukar inte bry mig så mycket om sånt dära..
Men ja ska erkänna på slutet hoppa ja både hogt och skrek..
Evelina va dock liiite värre :)
Kan bli till att kolla tvåan idag..
Är rätt spännande att man kan får så hög puls av en film :P

Idag kommer Sofie och William på besök..
Jag och nelly har bakat en kladdkaka som vi ska bjuda på :)
Mums ..
Är såå gott med kladdkaka och kaffe :)

Imorgon är de trailrun som gäller för min del.,
Löpa en mil, INGEN orientering..
Och de tackar vi för..
Har väll inte så stora förväntningar,,,
Är många bra löpare med och en annan är liksom inte alls i samma klass som dom..
men va fan!

Nu ska ja gå och slå på kaffekokaren..
Tur Nelly är på sitt charmigaste humör..
Mmm ja älskar de..!!!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0