Funderingar...

Jag har sån beslutsångest, som vanligt.. Jag har alltid velat bli PT och kostrådgivare och nu har ja jordens läge. Aa visst de kostar ju 22 000 också men allt är klart med banken .. Ja hatar pengar, att man ska vrida på varje krona. Visst, vissa saker är bättre att lägga pengarna på än annat de vet tillochmed jag :) Jag har sagt till migsjälv att ja ska bestämmer före torsdag .. På utbildningen är de 60 minuters muntligredovisning i grupp.. Ja gillar de inte. Inte de minsta.. Men ibland lär man bita ihop för att jonna någonstans :) Går ja utbildningen blir ja utan Nelly i tre veckor, TRE VECKOR.. Hon klarar sig utmärkt, värre för en annan .. Tankarna är många.. Och man vrider och vänder på de mesta.. Hmm jaja på torsdag ska ja ha bestämt mig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0