Onsdag ...

Vet inte va jag har att göra om dagarna eftersom jag inte hinner med att blogga :)

Just nu bor jag och Nelly hemma hos mamma och pappa denna vecka.
Håller på att bli sjuk tror ja
Känner av halsen och har en rethosta
Så himla tråkigt .
Idag på fm ska vi upp till Hofors hus och hämta en nyckel så vi kan kolla på en lägenhet ja och Nelly.
Håller tummar och tår att den känns rätt.
Inflyttning i juli men de är för toan ska total rustas så de kanske man kan leva med.
Idag ska vi skriva papper på huset också.
En klump i magen för de men de kommer bli bra.
Jag gillar juh huset.
Men men .
Sen vet jag inte vad eftermiddagen har ett erbjuda.
Blir väll till att hänga i någon lekpark :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tyckte du om lägenheten då?



Kram

2011-05-04 @ 19:00:25
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0