<3

Vet inte varför jag skriver här egentligen men vad ska jag göra`?
Kan juh liksom inte gömma mig hela livet.
Jag kan inte påstå att jag är stolt över de jag gjort, eller på sättet jag gjorde de.
Jag kan inte be om förlåtelse för de är jag inte värd.
Jag har vart ett svin mot mina nära och kära.
Jag har ljugit folk rätt upp i ansiktet.
Jag har sviket dom jag älskar mest .
Förstår att folk inte kan fatta de som har hänt, de är inget jag kräver heller att ni ska förstå.
Kanske inte förstår allt själv heller.
Är inte världens stoltaste för de jag gjort, men gjort är gjort.
Nu kan ja bara stå för de jag gjort och de tänker ja göra.
De är inget försvar men man kan inte styra känslor och de ja gjorde är grymt fel.
Jag var/är en fegis .
Jag är sämst på att prata känslor, därför jag inte hört av mig till dom jag kanske borde höra av mig till .
Är otroligt glad för ni som hört av er har gjort de.
Tack <3
Jag hade nog aldrig vågat, feg som jag är .
Jag kanske ser ut att må bra på utsidan, inom mig är de kaos.
Jag bygger upp en fejk fasad, en mur liksom.
Men bara för de så är jag inte ledsen för de som hänt.
Jag vet också att jag får skylla mig själv och ta konsekvenserna, och de ska ja.
I min takt .
Just nu går allt ut på att försöka lösa de så bra som möjligt med Andreas och Nelly .
Jaja vet inte vad jag vill ha sagt egentligen men så är de iaf nu .
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag såg dig idag o jag såg direkt att något va fel, du såg riktigt nere ut..Ta hand om dig! Kram kram

2011-03-09 @ 13:04:31
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: sarah

Hoppas allt löser sej,på det ena eller det andra sättet!livet är inte alltid lätt!kram

2011-03-09 @ 13:35:01
Postat av: sofie

Jag "hänger" inte med så mycket jag inte, o jag dömer ingen utan att veta hur saker o ting ligger till egentligen, o döma dig för vad det nu är du har gjort har jag absolut ingen rätt till för du har inte gjort mig något o alla är vi mänskliga, ingen är bättre än någon annan så jag har ingen rätt att "viska" om eller döma dig.Kram!

2011-03-09 @ 17:55:57
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jasså minsann, men det kunde ju inte jag veta;)

Jag har hört att det är rörigt för dig just nu men hör gärna av dig när du känner för det:)

Sköt om dig!

2011-03-16 @ 09:40:56
URL: http://martamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0