Uppskatta ensamheten...

Jag trodde aldrig jag skulle uppskatta den..
Nu sitter ja här ute på farstuvisten men en kopp kaffe och en tallrik vattenmelon ..
Har gjort klart matsäcken för morgondagen..
Pastasallad med ost,korv och bacon..
Förra året glömde ja juh salladen hemma, så hoppas ja kommer ihåg den denna gång..
Åh nu kom ja på att ja måste gå ner och hänga upp tvätten ..
Vart liite jobbigt..

De slår mig typ varje dång ja bloggar att ja ska bli bättre på att lägga upp bilder..
Men jämnt när ja knäpper så inser ja varje gång varför ja inte gör de. .. :)

Hade mer än gärna varit på peace and love just nu..
Skulle va grymt..
Ska sätta mig ner nu efter ja hängt tvätten och planera lite..
Någon som är sugen på något..??
Vecka 29 och 31??
Ja är grymt sugen på gbg och västkusten..
Kan även tänka mig gotland..
Eller ja är öppen för de mesta faktiskt..
Vill göra denna sommar grym ..
En att minnas..

Tvätten va de ja .!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har inget planerat så vill du ha sällskap så finns de!

2011-06-29 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0