Rycka upp sig...

Idag är en dag då ja bara känner mig helt tom inom mig..
Kan inte sätta fingret på vad de är men något är de iaf, och jag gillar inte känslan..
Ja vill så mycket men får inget gjort..
När de blir mycket är de lätt att ja bara slår ifrån allt och skiter i de ..
Men men efter regn kommer solsken sägs de..
Ska väll masa mig ut på en promenad strax..
Vart lite äggröra och bacon som uppladdning idag..
Sen ska jag väll ta mig en löptur för att sen antigen köra gym eller bodupump..
De visar sig helt enkelt..
Skulle vilja ha en helt ny garderob..
Men ja vet inte vad ja vill ha :P
Allt är sååå snyggt på alla andra. :)
Ne uscha..
Nu ska ja klä' mig för att gå den dära promenaden ..
Så har ja dämpat min ångest med en sak iaf..
Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0