Taggad!

Jag är såå sugen på vin och dans så de är sååå sjukt..
Måste nog försöka få med mig någon ut nästa helg..
Någon som känner sig träffad???
Blir en lugn kvällen med mat och film här hemma.
På menyn står de "Thaivagnen" .
Va meningen att jag skulle träna men efter ett 12 timmars är man inte så sugen nå mer.
Så vet man att man har ett lika långt imorgon med.

Har pratat med lillskruffsan i telen idag några gånger..
Hon är så himla go att prata med.
Hon svara på frågor och berättar va hon gör.. haha
Otroligt duktig på att prata..
Hum undra vem hon är lik?? :)
Saknar henne iaf så de gör ont i hjärtat!
Men hon skulle få pizza nu hos mormor och morfar så hade hon fått en docka som heter Pappa :)
Så hon va nöjd!

Ne nu massa ljus och soffan!





Kommentarer
Postat av: sofie

Jag ska eventuellt ut på fredagen nästa helg! :)

2011-01-29 @ 22:18:18
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: sofie

Andreas Ferlin o dom spelar tydligen på depå då :)

2011-01-30 @ 09:21:28
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0