Suck!

Hörde av mig till Junkyard för att kolla om dom får in tröjan igen. tror ni dom skulle få de??
NEEEE precis.
Smart Erica Jönsson..
Nästa gång du ser något du gillar, KÖP DE ...
Magont .. Jajjemen..

Idag har familjen vart på parkbadet och bada..
Inte så mycket att hurra för men ändå.
Jag fick åka lite ja hur de nu stavas.. Jag tror ni fattar :)
Nelly älska att åka den gula iaf :)
Sen vart de en vända ner på gymet.
Sprang 8km på bandet.
Tog 40 min.
Hum.. har inte sprungit sen september.
Jo engång och de va juh en näradödenupplevelse i särklass.
Kändes bra idag iaf.
Nu på kvällen va världens bästa Malle förbi..
Gah va jag gillar den bruden alltså!


Nu blir de till att dö i soffan innan sängen..
Ska väll typ bråka om va vi ska se för film i typ 30 min först..
Sen kommer jag ge med mig för jag vet att ja kommer somna.
en vanlig kväll här alltså!
Ne nu ska jag plocka lite innan soffan skriker mitt namn..

Tjejer.. Hur vore de med en tacoochvinkväll???
Vavavava??
Vilka är på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är på :)

2011-01-13 @ 22:52:48
Postat av: Sofie

Ja jag vet :P Men vi ska träffa pappa och Alicia imon och på söndag kunde inte ni va ??

2011-01-14 @ 22:00:18
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0