Kväller ..

Nu har lugnet lagt sig här på Södra vägen 15 .
Andreas och Nelly har gått och lagt sig.
Jag ska passa på att plocka ihop lite, vilket jag tycker jag gjort hela dagen men de syns då inte.
Har även hunnit med att måla vårt skoställ idag, så nu är de vitt igen :)
Går juh fort bara man tar tag i de.
Nu är de bara vitrinskåp,vardagsrumsbord,tallrikshylla och matsalsbord kvar att måla :)
Tyvärr så måste allt slipas och jag orkar inte nå sånt nu.
A vill göra de med sin nya maskin han fick i julklapp så han får väll de då :)
Borde väll ta tag i sovrummet också, har kommit på att jag vill ha liggande panel på väggen där sängen står. :)
Så får de nog bli.
Blir vitt tak,vita lister, gråa väggar och ett ljust golv.
Nu är de bara pengar som saknas :)
Sen är de trappens tur att bli målad.
Imorgon ska vi åka och köpa spis, fy tusan va jag ska baka sen.
Är riktigt sugen på att baka faktiskt!

Ne plocka va de ja innan de är dags för korpträning! .

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för idag! Mkt trevligt, tog en liten promenad innan vi gick hem, båda barnen somnade :) Hoppas Nelly somnade efter maten hon oxå.



Hur gör du för att blogga från mobilen då?



2011-01-28 @ 13:17:38
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0