Frågor och Svar!

Var Nellie planerad?
Vill ni ha ett till barn? Snart?
Nelly va väll inte direkt planerad, men som vi alla vuxna vet så kan man bli med barn och man inte skyddar sig.
Det är juh ingen nyhet direkt.
Vi prata väll om hur vi skulle göra, men bestämde oss ganska snabbt för att behålla barnet .
Vi hade inte alls vart tillsammans länge de.
Men bara för man inte har de betyder juh inte de att de inte kommer funka.
Finns dom som vart tillsammans mycket längre och de är juh ingen säkerhet att de ska hålla livet ut bara för de.
Jag har alltid sagt att jag vill ha två barn tätt och sen en sladdis.
Så att när Nelly är två ska hon få ett syskon, men nu blir de juh inte så :)
Har ändrat mig lite och känner att jag kan vänta, vem har bråttom liksom .
Men självklart ska hon få ett syskon .

Postat av: Sara

Trivs du med ditt liv?

 

Ja, de gör jag väll .

De blir juh vad man gör de till .

Visst önskar jag att ja kunde träna mer osv osv.

Men jag har tak över huvudet och mat på bordet och en frisk familj :)

Sååå ska inte klaga! :)

 


Hur träffades du och Andreas?

 

 

Jag jobba ihop med Andreas en sommar men de va länge sen.

Sen efter några år så träffa ja han på en fest och börja prata lite.

Jag va tillsammans med Daniel då och han hade precis gjort slut med Kristin så de va bara prat.

Sen vet jag inte hur allt gick till om jag ska vara riktigt ärlig.

Men de som är viktigt är att jag och Andreas gjorde aldrig något förns de va slut mellan mig och Daniel och han och kristin sålt sitt hus.

 

 


 

Postat av: Madde

saknar du dina gamla granna? ;)

 

Självklart saknar jag våra grannar...

Väldigt mycket!

 


 

Postat av: lina

hur mycket väger du ?

 

Svårt att säga nu hur mycket jag väger för jag har inte vägt mig på år och dar.

Skulle nog bryta ihop om jag vägde mig i daxläge..

Men sist jag vägde mig låg jag nog runt 68 kg..

Ska kolla upp de :)

 


 

Postat av:

Hur tycker du en kompis relation ska vara?

 

De där är en väldigt svår fråga.

Jag tycker att de är skillnad på kompisar och vänner.

Man har väldigt många kompisar men väldigt få vänner.

Vänner är såna som man vet att man alltid kan höra av sig till, dag som natt.

Man behöver inte höras varje dag utan man vet att dom finns där när man behöver dom .

Vet inte hur jag ska förklara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0