Bilder

Fick en kommentar att lägga ut bilder på huset..
De kommer :)
Vill bara försöka få lite ordning på saker och ting här.
Förhoppningsvis så kommer de upp lite saker på väggarna dom närmsta dagarna så de blir liiite hemtrevligt här hemma.
Då kommer de bilder.
Sen är ja ingen sugen för jag är inte nöjd med vissa saker.
Men vet hur jag ska göra för att blir de :)

Idag efter jobbet vart de en snabbsväng till Ikea och inhandla lite till Nellys rum..
KOmmer bli toppen tror ja! :)
Imorgon ska jag nog åka in utan karl och barn så jag kan pröva liite kläder i lugn och ro!
Är i stort behov av de .

Vart lite innbandy nu på kvällen.
Marie Erica Jönsson har även tappat bort sin klubba!
Hur är de möjligt.?
Fick åka till Sasse och låna hennes.
Vilken klubba säger ja bara!
Vart imponerad själv över vissa skott :)
Stort tack till dig iaf!


Har faan inget att komma med idag!
Som vanligt med andra ord!
Tjaaarååå!

Kommentarer
Postat av: Marie.

Sandras innebandyklubbor har alltid varit bra dom vill jag minnas =P

Härligt med en shoppingsväng som är ens alldeles egna, hoppas du hittar nåt skojsit =D

2011-01-06 @ 13:18:17
URL: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0