Torsdag..

Idag slog Nelly upp sina blå klockan 07.00 .
Hon flyger upp ur sängen och skriker KLAAAAAR MAMMMA..
Svara ja inte skriker hon KLAR EJIKKKAAA :)
Så de är bara gå upp . :)
Tända massa ljus, både för att få upp värmen och mysfaktorn .
Bestämde att vi skulle åka till valbo.
Jag hade juh köpt fel storlek på en tröja till mig själv.
Nelly fick självklart massor som vanligt..
Nu har jag köpstopp på saker till henne .
Köpte massa ramar också så ja kan sätta in korten vi knäppte i turkiet.
Nu har jag snart ingen plats kvar på väggarna här hemma. :)
Vill inte sätta upp något i sovrummet eftersom de ska rustas inom kort.
Om ja får som ja vill ..
Beställde sofföverdrag idag så vi kan börja med källaren..
Har sagt hela tiden att jag ska ha vita men jag köpte mörk grått nu.
Tror de kan bli bra eftersom de är vitt där nere och coh blågrå heltäckningsmatta.
Sen blir juh bord och tvbänk vitt..
Jag tror på de iaf .
Och de är huvudsaken .
Ska väll börja lägga upp lite bilder.
Får ingen ordning på nellys rum bara .. Känner mig ingen nöjd .
Men de löser sig säkert de med.

Har nu på kvällen vart och tränat innebandy.
Gick åt helvete om man säger så ..
Men men bara bryta ihop och komma igen..
Har sån sjuk jävla träningsvärk i axlar mage och armar,,Även bröst..
Men jag gillar de.
Häärlig smärta liksom.
Får se om jag kör pumpen imorgon fm..
Spinning till kvällen iaf.
Sen avsutar ja nog kvällen på fredagsmys på hoforshallen..
Sola,bubbla,basta osv osv osv...
Sen återstår jobb 24 timmar i helgen..
Fiiint de. 


Någon som vill hitta på något med mig och Nelly imorgon fm???

Kommentarer
Postat av: gabbe

tack för tipset =P står mellan det och egna smörgåstårtor. Bilder vll jag se nu eller man kanske får komma och hälsa på någondag?? ;D

2011-02-25 @ 08:55:05
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0