Svar..

Kommentar :
hej!

köpte du pillerna som du skrev om förut, från vippon? eller vad stället hetter.
Tog de lång tid innan du fick hem dem?
Svar :
Yes jag köpte dom.
KOmmer tyvärr inte ihåg hur lång tid de tog..
Kanske tre dagar.
Inte alls lång tid iaf.
Supernöjd med dom iaf..

Hade Mamma och pappa här på mat ikväll, och dom gilla de:)
Så mamma tyckte jag skulle skriva ut receptet såååå
Du behöver :
Kyckling
Bacon
Purjolök
Paprika
Champinjoner
Ranch dipp
Gräddfil
Cream frachie
Pasta
Gör såhär :

Skär och stek kycklingen och bacon.
Skär också alla grönsaker och stek även dom en stund på slutet.
Koka pastan.
Jag använde färsk pasta .
Lägg sedan pastan i botten på en ugnssäker form.
Lägg över kycklingen,bacon och grönsakerna.
Jag använde två påsar ranch dipp som jag blanda med 3 dl gräddfil och 3 dl cream frachie.
Häll dippen överst i formen sen in i ugnen i 20 minuter på 225 grader .
Till de hade jag en vanlig grönsallad ...
Supergott och super enkelt att göra ...
Skriv gärna en kommentar va du tycker om du testar detta :)


Kommentarer
Postat av: Sara

de lät gott, det ska jag prova :)

2011-02-12 @ 01:21:41
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Angelica

Låter supergott! Det ska vi prova här hemma någon dag.

2011-02-12 @ 11:35:47
Postat av: sofie

Men sluuuuuta, DU är de!! ;P



Dedär lät ju supergott, utan champinjonerna då ;P De ska jag också prova någon dag! :D

2011-02-12 @ 14:24:32
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0