Oj...

Jag hade visst en blogg också, de hade jag glömt ;)
Idag har vart en fart fylld dag.
Klockan ringde klockan 07.45, Nelly skulle ha extratid på dagis.
MEN vi bestämde att hon skulle få vara hemma istället.
Hon är lite snorig och vi ville ha henne hemma.
Jag hade bestämt mig för att baka.
Så vi åkte och handla att och sen va de bara full fart.
Tur Camilla kom ner på Kaffe och semla så jag fick sitta en liiiten stund .
När hon gått så va de bara börja med maten.
Vart en sväng till hoforshallen och sola med.
Jag bestämde igår att jag skulle ut och springa, va äldigt omotiverad till att göra de när vädret va skit.
Men va faaan man är väll inte gjord av socker heller, och man får inte en snygg kropp gratis så va bara bita ihop och springa sina 7.5 km i ovädret.
Men de känns så förbannat skönt när de är gjort.
For direkt upp till BVC för Nelly skulle på någon läkarundersökning samt få spruta.
Uscha jag hatar sprutor, men hon va super duktig..
Sen baka jag bullar och twixkaka när ja kom hem, Even fick även sitt hår färgat .
Helt plötsligt va de dax för kvällsmat.. TACOS!
Dog sen någon timme på soffan sen åkte ja på innebandy träning.
Nu är jag såååå slut i min kropp.
Ska strax gå och lägga mig..
Funderar på att köra pump imorgon fm och sen spinning mot kvällen..
Visar sig hur de blir ...

Pillerna :
Jag mår utmärkt av dom..
va på ett spinningpass jag kände att jag vart jätte trött och svettades som en gris..
Men sen om de va för dom eller för att jag tog i de kan jag inte svara på.
Jag är inte alls sötsugen på samma sätt.
Har klarat mig bra utan godis och fikabröd.
Visst har jag ätit de men betydligt mycket mindre.
Man måste få unna sig också..
Ska väga mig imorgon bitti så får vi se vad vågen visar..
Fast de är skitsamma..
Bara jag får synligare muskler och mindre fett är nöjd..
(om ja nu kan bli nöjd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0