Måndag ..

Jaha.. De va den förmiddagen de.
Vart två varv runt hammardammen som träning idag.
Alltid bättre än nått.
Sen har de äntligen skruvats upp lite saker på väggarna här hemma.
Blir mycket finare på nå vis när de äntligen blir gjort.
Målet är väll att ha ganska ordning till helgen då jag fyller .
Då blir de fest här hemma.
Sen kalas på söndagen.
Nu på em ska jag och Nelly åka och hälsa på Sofie och William :)
Sen blir de till att lämna skrutt på dagis och vidare för natt jobb...
Gryyymt taggad måste ja säga.
Gillar inte denna vecka, A har jouren och Nelly kommer sova mer borta än hemma.
Men man måste juh jobba :)
Ne nu sätta lite fart ..

Som vanligt varje måndag så bestämmer man att man ska sluta med allt socker..
Ja inte allt men godis och fikabröd samt läsk i veckorna..
De gick super bra för mig i två veckor, men va hände den tredje veckan ???
Jaja bara glömma och komma igen..
Såååå nu jävlar börjar jag.. Idag igen :)
Hahah...
Men jag mår hellre dåligt för jag inte äter de än för att jag äter de..
De är inte värt de liksom :)
Men man ska juh ha ett mål också..
Va har jag för mål ???
Mindre fett och syngligre muskler. ??
Men när har jag nått mitt mål då??
De vet ja inte..
Sen vill ja ner 5 kilo..
Men muskler väger juh mer än fett???
Ajja de löser sig kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0