Lördag ..

Har precis ätit lite frukost, smörgås och kaffe .
Vet inte riktigt hur denna dag kommer se ut, men vädret verkar bli fint iaf.
Får se om jag ger mig ut på en springtur eller om jag nöjer mig med en promenad.
Tänkte egentligen gå till gymet med Even men varför göra de om de är så bra väder ute ?
Känns bättre att springa ut om ja nu ska de .
Sen funderar ja på om jag ska gå på herrmatchen och kolla .
Sen har juh jag tur att få gå och jobba natt, vilken lycka :)
Ne jag ska vara glad att jag har ett jobb .
Första helgen i april har jag nu planerat att jag ska åka ner till Emelie.
Ska boka tågbiljetter på måndag så jag vet att de blir av.
Hoppas Malin eller Sofie vill följa med, eller vilken lycka om båda vill följa med.
Jag är redan nervös över att jag ska byta tåg..
Haha ..
Men men, de borde jag vill fixa??
Eller??
Ne nu plocka va frukost och göra Nelly redo för dagen..
Henns frisyr är INTE att leka med på morgon :)
Sötsnöre .

Kommentarer
Postat av: mum

Oroade inte över ett tåg byte, du kan väl springa mellan stockholm-göteborg:)

2011-02-12 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0