Ja kan ja :)

Jag blir lika imponerad va mig själv nästan varje dag, hur bra får man vara på att laga mat egentligen?? :)
Jag använder aldrig recept , jag tar va jad tycker är gott .
Som idag, tänkte göra panerad schnitzel med ris och pepparsås.
Men när jag börja så va ströbrödet slut.
Så fick bli att ja panera i ost istället .
Fanns även inge pepparsås :)
Haha så fick bli en sötsur sås istället..
Supergott !

Första natten av fem avklarad.
Idag vet jag inte vad som händer .
Nelly är juh hos mormor och morfar ska förska hinna träffa och pussa på henne .
Sen klockan 17.00 har jag återigen gått med på att spela korpmatch.
Ser de som ett tillfälle att röra på dököttet lite. :)
Sen en natt i gruvan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0