Faaaan jag är helt slut .

I kropp och själ..
Börja dagen med en solning och ett gympass.
Men shiit va klen jag är alltså.
Nästan så man blir tårögd och bara vill skita i allt .
Men men bara bita ihop ...
Sen hämta sörfröken på dagis.
Hem busa och pussa sönder henne innan vi åkte till farmor/svärmor.
Sen åkte jag och träna ett funktional moves pass..
Alltså de är såååå sjukt jobbigt och man blir så jävla svettig ..
SinnessjukT !!!!

Sitter och kollar på livet på BB ...
ilket jävla program alltså ...
Hahah fattar inte hur vissa beeter sig ..
Sen finns de killar vi kan diskutera också..
Typ..Va fan vi ha vart här i 10 timmar kom igen bit ihop bla bla bla..ja vill hem..Hade slagit ihjäl A om han sagt så..Kasta ut han ur rummet.. haha
A va bra på förlossningen och jag tror jag sköttemig galant :)

Frukost : En halv portion havregrynsgröt med äpple och russin
Lunch : Andra halvan av thaimaten
Middag : Kyckling och pressad potatis
Kvällsmål :Smoothie,Proteindrink,ägg och kaffe . Ett smörgåsrån också .
Dagen träning : 30 min på trampmaskinen. Biceps,triceps,bröst och rygg
Ett funktional moves pass ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0