Den dära ..

snygga vältränade kroppen får nog vänta tills 2012, jag är helt slut i kroppen .
Jag har typ redan ångest över att ja inte kommer gå på spinningen .
Men går ja dit så kommer jag bli såååå besviken på mig själv för jag inte orkar ..
Jag kände nu på pumpen hur trött ja är i den . :(
Tar nog en vildag imorgon och sen kör fm på söndag..
Nu går jag juh in i denna underbara nattsväng ...
Så blir säkert mest promenader då men de är bättre än inget..
(Inbillar ja mig själv)
Ne nu ska jag sluta gnälla och göra kaffe tills Malin kommer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



köpte du pillerna som du skrev om förut, från vippon? eller vad stället hetter.

Tog de lång tid innan du fick hem dem?

2011-02-11 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0