De gör så ont ...

i mig när NElly har ont..
Tror de är tänder på väg..
Hon säger hela tiden hur ont hon har i munnen, och hon har inte haft napp på flera dagar..
De är ett rätt bra tecken på att hon har ont då hon jämnt har napp :)

Min hosta vägrar gå över
Är inne på dag 11 nu utan träning..
Blir så less..
Men lika bra att lyssna på kroppen ..

Mycket sömn blir de inte heller..
Jobbar halva nätterna sen åker ja hem för att vabba med Nelly..
Och hon har då inga planer på att sova iaf..
Tur kaffe finns :)

Igår va ja ut på en ridtur i skogen med Camilla..
Hur skönt som helst..
Dock väldigt mörkt..
Men pannlampa funka bra, mindre bra va att min häst va typ rädd för den :P
Hahah men de va kul..
Blir en ridtur idag med sen hem och sova när Andreas hämtat Nelly och ladda inför sista natten...

Mest en massa svamel och gnäll nu från min sida :P
Men de är rätt jobbigt faktiskt..

Vill träffa en person så himla mycket men de går inte jämnt ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat om hon har blåsor på tungan/munnen?

2011-12-15 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0