Back on track ??

Känner att jag saknar att blogga, vet inte varför men jag gör de.
Så kanske är dax att ta upp de igen .

Livet rullar på .
Just nu bor jag och Nelly hemma hos mamma och pappa .
Jättesnällt att vi få bo här.
Veckan då jag inte har Nelly så bor jag hos Susanne Björn, även ett stooort tack till henne för allt .

Våren börjar komma, jag bara älskar när solen lyser .
Kan man göra annat ?

Idag blir de väll till att vara ute coh leka i lilla stugan som Nelly säger .:)
Hon älskar att vara i lekstugan här och koka kaffe.
Hon springer runt med sin dockvagn och poar :)
Sötfia numer 1 verkligen.
Sen blir de en sväng till stadsparken i viken och leka lite.
Sån himla skillnad nu på Nelly när vi är ute när hon slipper overall och massa kläder .
Plus att de inte är någon snö att gå på .
De g¨r verkligen super fort nu med henne. hon tar efter allt.
Och vilket minne hon är, otroligt .

Ne detta får räcka som premiär inlägg..

Ha en bra dag alla :)


Kommentarer
Postat av: Sarara

håller ni på rustar i huset eller? :)

2011-04-18 @ 23:46:58
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: s

har saknat din blogg :)

2011-04-20 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0