Ett ynka litet skift kvar...

Yessss.. Snart¨åker vi.. Imorgon klockan 01.30 åker vi mot Arlanda.. Jag och Nelly ska städa övervåningen idag så den är fin när vi kommer hem. Får hoppas på att hon är hjälpsam. Städa är inte hennes starka sida direkt.. Igår vart de en löptur.. Sprang 4.5an på tid.. Tiden vart 18:30. Rätt nöjd faktiskt. Sen skulle ja träna med mamma på gymet uppe.. 100 spänn för drop. Jag trodde inte mina öron när dom sa de men tydligen va de sant. Fy fan alltså.. Imorgon ska jag och Nelly upp till Katt aoch Filppa i huset och hälsa på på fm. Sen ska Nelly till mormor så vi hinner röjja upp här hemma och packa. VIll ha rent och fint när man kommer hem. Ska försöka hinna med ett spinningpass med. Ne nu ska ja dricka lite kaffe och sen dra igång på städa. Sen ska vi väll ut en sväng och leka lite.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gabbe

När börjar spinningen i dag? ;D sugen på pump i dag ja

2010-09-09 @ 10:33:37
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0