Ingen Rubrik...

De va ett tag sen sist.
Men känner att jag inte haft tid eller lust.
Har precis jämnat lillskruttan på dagis, åkte hem och lämna bilen så ska snart gå dit.
Första gången hon är där själv.
Går verkligen jättebra.
Och tur är väll de.!
Nya schema har jag börjat gått också.
Känns sådär.
Just nu ser de ut som jag inte kommer kunna spela innebandy.
Inge kul att bara kunna träna typ varannan vecka om ens de.
Tyvärr så tar man ingen plats i laget då.
Och jag vill satsa helhjärtat.
Som i helgen är de träningsläger och jag jobbar 7-19 båda dagarna :(
Tyvärr så ser de ut som att träningen kommer lära läggas helt åt sidan.
Eller visa dagar funkar de , men inte är de många inte.
Jobbar juh typ bara 10 timmars och tolvtimmars.
Svårt att får tiden att räcka till.
Men men!
Ne ska väll ta och bege mig till dagis nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0