....

Idag lämna ja av Nelly på dagis vid nio, sen vinka jag hejdå.
Fick komma tillbaka till halv elva.
Då passa jag på att åka ner på en kopp kaffe hos Marie.
Visst.. Jag vet att vi inte alltid varit världens bästa kompisar och folk tänker nog nu när dom läser detta :
Va?? har hon vart ner till Marie och fikat??
Varför då??
Dom gillar juh inte alls varandra..
Och Neee..
Vi kanske hade svårt för varandra.
Och jag står för att jag har tyckte "illa" eller mindre om eller va man ska säga.
Men bara för jag tyckte de förr så behöver de inte vara så.
Alla människor kan ändras.
Både till de bra och de dåliga.
Jag vet själv att jag ändrats en hel del.
Sen om de är till de positiva eller de negativa de har alla olika åsikter om.
Alla har alltid en åsikt.
Men som tur är så tycker inte alla lika.
Och finns ingen som är perfekt och felfri.
Många (även ja) är snabb att påpeka människors brister.
Men men.. Som tur är är alla olika. :)
Har så mycket tankar i huvudet om hus,inredning,möbler osv osv.
Tog tag i lite här hemma och flytta runt lite och poa.
Sen muta jag Even med pengar.
Så hon kan hälpa mig med barnvakt och att städa.HAha
Hon behöver tjäna en slant och jag orkar inte städa själv hahah!
Vi tjänar båda på de! :)
Snart kommer Emma.
Då ska vi gå och kolla på mina gammelmormors lägenhet får se om de är något för emma.
Sen ska vi ner på husvisning idag igen.
Tredje huset denna vecka.
Håller tummar och tår.
Är juh iaf dubbelgarage :)
Tydligen väldigt viktigt!
Ne nu ska jag titta runt i bloggar.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marre

AAAAMEN ! ;)

2010-10-08 @ 15:15:08
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0