Till Emma Sundgren!

Sitter och läser gamla blogginlägg och tänker tillbaka.. :P
Emma kommer du ihåg??
Januari 2008:
" Emma ! bara för att du har långt hår nu behöver du inte skita i mig med kort.. Jag vet att du kommer få ett lyxigare liv nu men hoppas jag finns i dina baktankar ändå..När du drickar champange å jag dricker hembränt.. Men hoppas du alltid förblir min vän..Får väll se de lite positivt att jag är brun iaf..Någolunda...! "
Haha... Eller:
" Vakna av att tredje världskriget hade brytet ut i trapphuset idag.. Tror visst emma hadde lite problem med mina katter när hon ksulle gå haha! Låg mest i sängen å skratta åt henne.. Sen kunde jag inte somna om..sen kom ett sms som löd såhär: Information till senare : Nej, jag misshandla inte dina katter i morse när de lät som tredje världskriget i trappuppgången.. de var min väska som beslöt sig för att tömma ur sig lite :) men din katt smet ut alltså tre gånger.. De var just  de TRE! haha hörs sen.. Puss puss.... hahahahhahaha

Jaha idag kommer iaf daniel hem..  Emma blir väll ledsen för de för nu kan hon inte sova i sängen mer..den som hon älskar så mycket... Igår fick emma känna på hur daniel har de när jag är på dåligt humör efter en träning haha..ber som hemskt mycket om ursäkt haha... Men älskade emma.. jag menar juh inge allvarligt...å de vet du också.! haha
Satt å prata jag och min kombo igår .. i kom på att vi ska spara ut håret.. Dom med långt hår verkar ha ett mycket roligare liv än dom med kort.. :) Eller hur de nu va...
Sen ska vi boka en stuga å åka iväg över en helg bara tjejer...där ska vi festa å bara umgås och så så farbaskat roligt Ja för de ska vi... "
Februari : 2008
" Emmaaaaaaaa.... igår gjorde jag tacolasange men sakna dig här hos mig.. tacolasange utan emma är som smörgås utan smör..och de tycker jag då inte om..! ska jag då berätta.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0