Tankar ...

Sitter och inreder och rustar vårt hus i huvudet..
Shiit va mycket man vill göra och va mycket man vill köpa.
Vet att man inte kan göra allt på engång om man inte vinner en större summan pengar.
Tänk om man slapp pantbrev och lagfart .
Då hade man haft en jäkla massa tusen att spendera...
  • Vill rusta "filmrummet" nere i källaren och köpa en ny stor soffa dit.
  • Jag vill klä in kök och matsalsrum i vit träpanel.
  • Köpa en köksö
  • Jag vill måla vårt matsalsbord vitt.
  • Jag har köpt ett nytt rummsbord som ska slipas och målas vitt
  • Har köpt ett vitrinskåp som ska slipas och målas vitt
  • Trappen ner ska målas vitt
  • Vårt sovrum ska tapetseras
  • Nellys rum ska tapetseras
  • Göra en fotovägg
Men vi ska flytta in och bo där och göra saker eftersom.
Allt kan inte ske på engång, även fast jag vill de.
Men man kommer långt på lite vit färg tror ja! :)
Sen finns de självklart massa nytt jag vill ha men de får allt vänta.
Nu ska jag fortsätta kika runt på massa inredningssidor... :)

Kommentarer
Postat av: Sara

åh,hitta ni ett hus till slut? jag läste förut hur du ville att ditt hus skulle se ut men de fanns aldrig nå sånna till salu.. vi vil oxå ha hus så man får mer plats med allt jag vill ha :P är de hofors som gäller även för huset? hoppas allt är bra med er o nelly.. kram!

2010-11-11 @ 22:16:00
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: TB

LITE vit färg?

Får du som du vill kommer man ju behöva solbrillor inomhus :)

2010-11-12 @ 01:30:29
Postat av: Anonym

Hej på dig.

Va smart du är som vill börja med "viktväktare mat".

Det är ju toppen mat, o även för din/er lilla prinsessa.

Jag försöker (men det är svårt) å hålla mig till deras typ av mat.

Ville bara få det sagt.... ;-P

Vart har nu köpt hus?

Ha det bäst.

Va rädd om er.

2010-11-12 @ 10:52:59
Postat av: Sofie

Oooooom de tar tid :P Kolla på oss :P hahaha. OM man hade pengarna och tiden hade man kunnat gjort allt så mkt fortare Men man måste ju ta en sak i taget (trååååk :P ) Lovar att du kommer komma på 1000 saker till när ni flyttar in och inser att ni har X antal kvadratmeter till som måste inredas med möbler och dyl :P MEN de är roligt när de tillslut blir som man tänkt, hihi! :D

2010-11-12 @ 14:26:59
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0