SUCK!

TRÖTT. Suck... (Suck 1)
De är precis va jag är de.
Fattar inte varför jag inte kan sova efter jag jobbat natt.
Har en till natt nu sen ledig till lördag.
Då börjar helvetes veckan.
Två st 12timmars och 3 st 10timmars...
YEEAAHHH Hej då till familj och annat på några dagar.
UNDERBAR skiftgång..Suck (Suck 2)
Men jag har ett jobb, så ska vara nöjd.
När lönen kommer kanske de är värt de.
Hoppas de löser sig med vår lägenhet idag.
En som väntar på svar från banken så kommer de en till och kollar klockan 16.00.
På fredag ska de skrivas papper på huset.
(om vi nu får denna såld)
Annars vette fan hur de blir...
SUCK! (Suck 4)
Håller på att blir sjuk också. Suck (Suck 5)
Blir liiite less alltså.
Men inget jag kan göra något åt.
Men oj vilket gnäll inlägg...
Hoppas allt bara blir positivt nästa vecka.
Då är allt klart kanske...
Ne nu ska jag röjja lite här hemma så de blir lite trevligt inför visningen!
SUCK!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du missade suck nr 3 ;) Hoppas att det löser sig med försäljning av lägenhet och husköp! =)

2010-11-03 @ 19:37:39
Postat av: Sanna

Aah men de är bara höra av dig under morgondagen. Går att kika på det på lördag om ni är hemma då. Ska till Hofors och lämna Freja då. Det står på pappas firma just nu..

2010-11-04 @ 22:43:51
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0