Jag vet verkligen inte...

Jag vet verkligen inte vad jag gör fel.
Jag känner mig som den mest ensamaste människan i världen.
Jag har ingen att umgås med,ingen att träna med,ingen att kolla på innebandy med,ingen att gå och bada med,ingen att fika med osv osv osv.
Har jag verkligen gjort alla människor något ont.?
Eller är de bara så att ingen vill umgås med mig?
Känns som de är alltid jag som ska höra av mig om de ska blir något.
Jag kräver inte nu att någon ska tycka synd om mig.
De är inte de jag är ute efter.
Men tanken har slagit mig sååå många gånger nu att jag inte har någon.
Ska jag åka till valbo så måste de bli med Andreas eller Mamma.
Inge fel med de, men skulle vara kul att umgås med någon utanför familjen ibland också.
Men men..
Nog om detta.
Nu ska jag klä mig för att gå och handla lite fika som vi ska äta när Andreas och Nelly kommer hem!
TJA
TAck för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: gabbe

öjjj FM kl 18 ;D

2010-11-24 @ 15:47:39
Postat av: Madde

Ja ibland känner man sig väldigt ensam. Det är du inte själv om :)

2010-11-24 @ 16:05:00
Postat av: sofie

Du har ju miiiiiig!! De är tråkigt att vi bor en bit ifrån varanadra bara, blir inte att man tar en snabbfika lr en promenad då lixom :( PUSS <3

2010-11-24 @ 17:55:49
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Marre

Du har mig ! :D

2010-11-24 @ 21:22:56
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Sofie Sundin

Du är inte ensam om att ofta känna sig ensam! De flesta man känner att fullt upp med sina liv o jag har liksom gjort mig av med såna som tar min energi o bara sparat de vänner jag mår bra av så då blir det inte så många kvar, o då känner man sig ensam ibland!

Men visst är det en jobbig känsla..jag tror ingen gillar den känslan!

Kram till dig!

2010-11-25 @ 09:33:16
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0