Hej och Hå..

Nu är första kartongen till huset packad. :P
Har tvättat och manglat gardiner så lika bra att packa ner de.
Ljuslyktor som vi har under sommar halvåret åkte också ner.
Vet liksom inte vad man ska börja för att de ska underlätta så mycket som möjligt när vi flyttar..
De visar sig hur smidigt de kommer gå..
Klar blir vi iaf.
Förr eller senare...
Nu är jag äntligen ledig :)
Ända till på söndag.
På lördag ska jag och Nelly åka ner på tomtesmyg i torsåker :)
Vet inte va de är med de låter jäkligt mysigt iaf :)
A ska till Sandviken med brandkåren.
PÅ kvällen blir de pepparkaksbak,lussebullar och saffransbullar :)
Kanske tjuvar liiite med att börja idag med bullarna.
Är så baksugen! :)
Är juh även en loppis på hoforshallen på lördag som jag vill hinna med också..
PÅ söndag har jag bjudit hit Katrin,Filippa och Emma på lite adventsfika.
Sååå jag hoppas jag lyckas med mina bakverk...
Ne nu ska jag googla liite recept.
HA en bra dag !!!!

Kommentarer
Postat av: gabbe

weeej ja jätte gärna har typ 60 slingor ;D

2010-11-25 @ 18:58:29
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0