De är bara köra....

Sitter är trött som en apa.
Vet inte varför jag inte sover en stund.
A och N ligger upp och sover.

Igår vart de jobb på Arenan!
Shiiit de är kul när de är lätt att jobba!
In med vin,ut med förrätt,duka av,in med vin,in med varmrätt osv osv osv.
Så skööönt när de inte är nå bordsbeställning,betalning,brickservering JA ni fattar :P
Vart rätt sent.
KOm inte hem förns halv två.
Jag och N sov hos mamma för hon va där eftersom A har jour.

Nu ringde dom från ovako och fråga om jag vill jobba natt i helgen.
Fredag,Lördag eller Söndag!
HAde inte A haft jour hade jag nog iaf jobbat två dagar eller kanske alla tre.
Men Nelly måste åter igen somva borta.
HUM!??
De är juh bra med pengar.....

Beslutsångest har jag också.SHIIT!

Sen va de detta med träning då.!
SKulle behövt gett mig ut på en löptur men orken..
HALLÅ VART ÄR DEN?
Logga in på Funbeat och såg hur duktig alla hade vart och tränat så lika bra att bita ihop och springa sin runda.
Är juh sååå skönt efter..
Men då va de de med barnvakt igen!
För A kan juh inte vara själv med N ...
De bästa med träningen vore om man kunde springa 4.5an först för att sen gå direkt till pumpen.
Men de är de bara drömma om!
hade även tänkt grilla ikväll! NU är de mycket här för Erica J!

Jaja!
De är bara köra!


Kommentarer
Postat av: Mum

Nelson mår inte dåligt av att sova borta;)det är bara du som tänker så.

2010-05-27 @ 21:03:28
Postat av: sara

varför kan inte A vara själv med N ?

2010-05-28 @ 12:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0