Våffeldagen...

Är va de är idag.
Och A är mer lyrisk än vanligt.
Han ska abslout ha våfflor innan han åker till jobbet :)
Och självklart ska han få de. :)
Even kom hem med alla saker som behövs igår.
Antar att hon också va sugen på de.

Jag blir så himmla ledsen.
Jag vill inte vara sjuk.
Eller sjuk och sjuk.
Jag snorar och hostar.
Jag vill träna.
JAg gråter inom mig.
BUHU!!!!

Idag ska jag ringa och boka resa.
Vet inte vad jag tvekar på egentligen.
Eller jo .
De blir 24 000 för mig A och N.
Men de är de värt.
Har bara hört bra om hotellet.
De blir på Pegasos World.
All inclusiv.
2 veckor.
ME LIKE....
Jag får de i födelsedagspresent av A.
Hur snällt är inte de.???



     

Nu väntar ja bara på att A ska vakna så i kan diskutera de sista så ja kan ringa och boka sen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni resa?

2010-03-25 @ 10:10:47
Postat av: Ett fan av Andreas The Great

Han är snäll den där Andreas.

Verkar vara en riktig toppenkille i sina absolut bästa år.

Håll i honom hårt!

2010-03-25 @ 12:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0