Såå skööönt!

Slänger in några rader här med. :p

Idag har jag vart ute och sprungit en tur.
Så himmla skönt när solen lyser och mp3 i öronen.
LOVE IT!
Sen vart de en promenad med lillafamiljen .
Nu är lunch och dusch avklarat .
NU dÅ?
Emma Sundgren svarar inte på sms så vet inte hur de blir.
Tänkte juh åkain och gratta henne idag men får se hur de blir då.

Måste bara passa på att säga att jag nu kommer in mina minsta jeans.
Jag kan till och med knäppa knappen :)
Behöver inte dra ihop dom med en gummisnofdd .

I fredags va de tjejkväll hos Emma.
God mat och mycket dricka.
För min del va de Loka krusbär päron och för andra alkohol :P
Stressa dit efter ett super sköönt spinningpass.
Häärlig fredag!

Lördagen vart de en promenad i solen sen va de fika här hemma.
Sen va de dax att sitta i sekken på HH.
VA nå Dm där.
Sen satt jag här och kolla på MF och åt godis. :P

Ne nu ska jag roa Nelly lite.

BAD HAIRDAY!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du gravid? =)

2010-03-14 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0